find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Thursday, February 11, 2010

yesterday history was made

yaww, hehe, aku sebenarnya smlm aku nak update blog ni nak cerita pasal smlm la, tp aku malas, pstu aku update la hari ni, hehe, smlm first time aku perform kat sekolah, wooo, nervous ooo, menggigil tangan aku main guitar, haha, cerita start mcm ni, haritu, cikgu ada gtau ada talent show untuk minggu bahasa, aku mcm okay laa, dngar jela, sekali kawan aku firdaus ni, ajak perform, haha, aku mcm tana, last2 nak jela, sbb ta pernah buat perform apa apa kat sekolah tu, last year tahun ni, apa salah nya, masuk la, haha, plan bawa lagu through my window - bunkface, tu ja, sekali time smlm, time comp tngah jln, kawan aku firdaus ajak aku buat lagi satu, main lagu, i can't help falling in love with you, aku mcm, errr, lek dulu ooo, pastu last2 aku okay juga, hahaha, bawah 10 minit, dia daftar, pstu kitorang practice jap, pstu trus perform, wah ! nervous tahap nervous aku jadinya, haha, sekali time nak perform, mic pula buat hal, taleh detect bunyi guitar, haha, so bunyi guitar slow laaa, pstu kitorang pun teruskan saja, nak buat mcm mana, teruskan jela dah ada atas stage, minta tolong penonton senyap, pstu kitorang perform, yg belah depan je dngar, belah belakang, hahaha, mmng ta dngar, wah ! hahaha, ksian diorang ksian kitorang ksian aku, haha, pstu dah habis tu aku rasa lega laa, sbb atas stage tu, huihh, ramai betul manusia memandang, takut aku, hahaha, pstu lama sikit, time untuk main lagu bunkface, haha, guitar punya bunyi slow ja, sbb mic bermasalah, haih, mcm mcm, papehal, tu sejarah hidup aku laa, 1st time perform kat sekolah, wee, :D

No comments:

Post a Comment