find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Tuesday, February 16, 2010

today was okay



hello, pagi2 aku bngun nak g jogging, sekali tngok2 seluar ta basuh lagi la, so next time jela, haha, pstu petang td, kawan aku datang ajak lepak, yeah, lepak jela, dah mmng plan nak lepak, so keluar la rumah, pstu ada la orang naik motor, bawa punya la laju, pstu kawan aku jerit WOII REMPIT ! haha, apalah dia tu, lek la, kalau dia ta kacau orang buat apa kita nak kacau dia an, haha, pstu kitorang tngok la orang naik motor tu, haha, pakai spek, rambut rapi, nerd, haha, rempit nerdy, bagus la, kemas, hahahaha, dah dah, malas nak cerita pasal rempit2 ni, naik angin je nnti, haha, pstu kitorang tunggu bas, pstu naik, bayar dan duduk dan keluar apabila dah sampai ke destinasi, dan berjmpa dngan amira, pstu jalan2 la g rumah zafran, lepak2 main guitar, kali ni punya ta bape best la, tp okay la, haha, pstu kitorang lepak2 tngok jam dah nak dekat kul 7, pstu blah la, balik rumah, pstu time aku balik tu, woohoo ! ada orang gtau aku macho, ta silap aku la dia kata mcm tu, haha, :D

No comments:

Post a Comment