find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, February 15, 2010

kemas bilik ?



yaw, td aku tngah online myspace, amy adik aku tu, dia gosok baju, pstu dia nak online, haha, tp aku ta kasi lagi, asyik dia ja, pstu dia suh aku kemas bilik aku, hahaha, mentang2 nak online nak suh aku kemas bilik aku laa, haha, mcm mcm, pstu aku pun out la dari myspace, dan aku masuk bilik aku, wah ! aku tngok balik, betul juga, baik aku kemas oo bilik aku ni, habuk kat lantai bnyak, tah dari mana habuk tu datang, haha, bawah katil aku lagi laa, habuk, hhmmmm, bnyak ! haha, pstu bawah katil aku tu ada selimut la samping sekolah la, ahhh, mcm mcm, mcm poket doraemon, mcm mcm, haha, pstu aku tngok la lagi, tngok2 ada lagi, botol f&n yg besar ice cream soda, haha, tu botol dari tahun lepas ta silap aku, hahaha, time tu aku skate ngan tuah hakim mirul seth, pstu kitorang nak beli air, dah tong2 duit, sekali bas nak g chocrane smpai, haha, seth, hakim, mirul, terpaksa la balik, aku ngan tuah beli la air, hahaha, pstu kitorang minum, perrgghhhh, kembung perut, haha, mcm mcm, pstu ada botol mineral kat bawah katil aku, haih, pelik, tah mana tah bnda tu datang, mcm mcm la, esok kalau aku rajin aku kemas bilik aku, insyaallah, dan gambar kat atas tu, bilik berselerak tu, tu bukan bilik aku, bilik aku tade nak smpai mcm tu, aku ta kejam, haha, :)

No comments:

Post a Comment