find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, February 15, 2010

semangat !




yaw, haritu kan lepas aku tngok kawan aku punya phone di lari kan mat rempit, aku teringat time aku form 4 ke form 3, lupa tp aku ingat ni, aku tngah skate sorang2 setelah sekian lama aku ta skate, tiba2 ada la satu motor di naiki dua orang mamat, pstu aku mcm lek jela, sekali diorang pandang je aku, aku pun pandang la balik, haha, pstu diorang belah, ta lama kemudian diorang datang balik tau, diorang panggil aku, pstu aku mcm pahal pula ni, aku dngan hati yg gelisah ni datang la kat diorang, sekali kawan salah sorang daripada dua orang manusia kesian ni nak tangkap aku, hahahaha, diorang nak cekup aku sbb nak pau kot, nasib baik aku dapat lepas, woohoo ! pstu ada la pac cik berbangsa indonesia ni, aku mcm minta tolong kat dia, tp dia ta fhm, so tapela, pstu mat rempit tu blah, pstu aku nak sampai rumah dah ni, sekali diorang nampak aku, aku nmpak diorang, diorang remp diorang punya motor kasi bunyi kuat la, aku pun time tu takut, menggigil2 aku nak buka gate, hahaha, ni sume la bnda2 yg naik kan semangat aku nak belajar seni mempertahankan diri, nnti insyaallah aku nak masuk silat, smlm apa yg aku tau, aku bngun pagi2 pstu aku dngan semangatnya buka youtube dan belajar taekwondo, haha, pasal rempit tu aku maafkan jela, tp kalau ada lagi mat mat rempit nak buat jahat, nak pau orang, nak buli orang yg lemah dari korang, nak ragut orang, nak kacau perempuan, tade adab ngan manusia lain, bajet bagus, kalau time tu aku dah tau silat aku dah tau taekwondo, aku belasah kau untuk mempertahankan orang yg lemah tapun untuk mempertahankan diri aku ke sesiapa jela mangsa2 korang, bukan belasah sbb suka2, nasihat aku *kepada semua orang bila nak lepak ke berjalan2 ke biarla ramai2 kalau boleh lebih lima orang ke 4 laa, pstu jalan2 la kat tmpat yg orang ramai, kalau ada nmpak orang kena pau ke kena kacau ke g bantu tapun call polis, kalau korang kena kacau pun call polis terus tapun jerit je, mamat2 ni semua sebenarnya penakut ! :)

No comments:

Post a Comment