find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Sunday, February 14, 2010

bana oh ritziali 6

wow ! baru td, aku mmng mnyampah ngan mat mat rempit, td lepas isyak aku gtau ibu aku, aku mau keluar lepak jap, pstu ibu kasi pstu aku salam ibu, pstu keluar la, g rumah ritziali, kitorang pun blah la jln2 tanpa hala tuju, pstu penat, lepak la kat bus stop dekat2 ngan rumah aku, pstu lepak2, cerita2 gelak2, sekali ada satu msej kat phone ritziali, pstu dia baca la pstu aku tatau dia reply ke tak, sekali lepas je dia masuk kan phone dlm poket, ada satu mat rempit ni datang, satu mat rempit bukan seorang mat rempit, sbb aku tatau tu manusia ke apa, pstu dia tnya la cara kerek cara rempit yg ta beradab tatau la mana dia belajar bercakap, pstu dia tnya kenal dia ni tak, apa tah lagi dia tnya, pstu dia panggil, pstu ritziali pergi la sbb aku suh dia g, sekali dia nak pinjam phone, pstu apa bnda tah lagi dia ayat, sekali tukar sim card, pstu dia masukkan sim card dia kat phone ritziali, pstu dia buat apa tah, sekali dia gtau kau tunggu sini jap aku nak topup, cmtu la lebih kurang, pstu aku mcm, eh ! pahal ritziali ni ! pahal dia kasi cmtu je ! pstu ritziali patah balik pergi kat aku, dia gtau phone dia kat mamat tu, aku mcm, pahal dia ni, pstu baru dia sedar, asal la dia kasi phone dia ! haih, pstu kitorang pun tunggu la kejap, sbb kitorang mengharapkan dia datang balik, dah bape lama kitorang tunggu ta datang2 lagi, kimek tul, pstu aku teman dia, kitorang g satu flat ni, tngok satu2 motor, tade motor tu, haih, pstu balik td aku mandi ritziali called ayah dia tnya aku sbb ayah dia ta caya kat dia, haih, ksian siot, sekejap je, bawah 10 minit phone dia boleh hilang, apalah nak jd dow ngan rempit2 ni, pstu yg rempit tadi badan tuff kalau kitorang belasah dia pun kitorang kena balik, aduuhhhh, geram kot, esok kitorang plan, nak buat plan, nak perangkap mat rempit tu, mana tau mlm esok dia lalu lagi kan, kitorang ajak ramai2 kawan2, siap kau dow rempit, aku ta fhm apa masalah kau, dah la dah tua, umur dah 20 ke atas ta silap aku la, badan dah tuff, g la cari kerja, ni tak, g pau orang, nnti satu hari kau kena balik weh ! haih geram aku, i wish i was stronger so i can smack his face ! aarrrgghhhh ! haih, rilex2, :)

No comments:

Post a Comment