find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Tuesday, February 2, 2010

the switcheroo no more



yaww, bagi aku cerita paling best dlm blog aku ni ialah ''how the switcheroo became a band'' hehe, check la siapa yg nak check tahun lepas punya tajuk, tu la tajuk paling best dalam blog aku, tp sekarang the switcheroo no more, mula2 start band ni, seth, ritziali, ameer(aku), pstu dia ni masuk dia ni keluar dia ni masuk dia ni keluar dia ni masuk dia ni keluar, haih, mcm mcm, pstu lama2 kitorang break, bnyak kenangan ngan band ni, ni first band aku, kawan2 aku yg lain dah bnyak band dah kot, hehe, tapi tapela tade rezeki, sume dah ta sekepala, so maybe this is for the best yaww, overall apa yg aku pelajari dlm band ni ialah persahabatan tu penting, kitorang dah break band tp still kawan, hee, :D

No comments:

Post a Comment