find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Tuesday, December 29, 2009

semalam 2

woohoo ! yaww, semalam aku g cari tmpat tuition, gila cool ! first time kot aku buat cmtu, pstu aku jmpa satu kat sebelah lrt ampang, aku tatau nama tmpat tuition apa, tp aku rasa mcm tuition kat situ jela, sbb dekat sikit, hehe, pstu dah la deret2 tu tmpat jamm, haha, tetiba aku rasa mcm ta sabar nak belajar, tp kat tuition la kalau kat sekolah aku rasa malas lagi, ahaha, tp ada perubahan la, sbb ada gak niat nak belajar, yeah ! ahaha, pstu petang tu aku main skate kat mcd ampang, haha, geram gila, aku kalah G.O.S ngan amin, dia power oo, geram er aku, haha, tp smlm rasa mcm ada perbuhan la sbb aku cari tmpat tuition, haha, terharunya, hahaha, minta2 la aku berubah jd orang yg lebih baik tahun depan tapun hari ni tapun esok, hehe,tp aku nak belajar la, sbb SPM tau tahun depan, haih, tp aku pemalas, geram oo, haha, tape nnti aku cari jalan cmne nak jd rajin, goodbye, :)

No comments:

Post a Comment