find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, December 28, 2009

bana oh ritziali 4

yaww, ritziali, haih, smlm kan dia main drum ta betul, so aku ngan seth dah bincang2, kitorang pun buat keputusan, nak keluar kan dia dari band, haih, dia tu ta perfect, sume orang ta perfect, sbb kan dia tak perfect kitorang slalu gak nasihat dia tapun marah dia bila dia buat salah, hee, so sorry about that, pstu sebenarnya, disebabkan dia punya tidak keperfectan tula, aku sedar, kita sume sama ja, aku pun pernah buat silap pesume kan, so dia la yg sedarkan aku time aku buat silap, okay la bukan dia je, ramai lagi, hehe, pstu td, aku minta maaf la kat dia sbb kutuk dia sbb aku bengkek gila pasal smlm tu padahal bnda kecil je, pstu aku marah2 dia, aku minta maaf, pstu dia pun minta maaf pesume, pstu borak2 pesume, kitorang okay la, pstu tiba la masa untuk aku gtau kitorang nak dia out dari band, peerrrghhhh ! bab tu susah gila, serba salah gila dow aku, aku sebenarnya tana oo dia out, sebab walaupun dia ta power main drum ke dia suka buat orang marah still best gak lepak ngan dia, haha, pstu aku gtau jela kan yg kitorang nak dia out, haih, serba salah gila oo, pstu dia pun okay, aku pun mcm, wah ! okay, cool, pstu kitorang pun lepak2, haih, terpaksa dow keluar kan kau, untuk band, haih, aaaarrrgghhh ! aku rasa serba salah gila ! hahahaha, geram dow ! nmpak mcm aku orang jahat, haih, geram2, papehal sorry la weh, tp still kita sume kawan, wee, harap kita sume happy with our life, hee, :D

No comments:

Post a Comment