find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Sunday, December 27, 2009

last jamm 2009 (2)

yaww, tajuk bawah ni salah, aku ingat kan tula last aku jamm untuk tahun 2009, tp tidak, hee, baru tadi aku jamm and it just sucks ! haritu drummer aku ajak jamm, dia ajak la main lagu2 ni sume, dia confident dia boleh, aku pun balik rumah try la lagu2 yg kitorang plan nak jamm tu, pstu tiba la hari jamm, guitarist ta dpt datang ada hal sama la ngan vokalis, so aku ngan drummer aku jela, pstu aku pun confident la dia boleh bawa sume lagu haritu kitorang plan tu, aku dah excited dah ni, pstu smpai kat studio satu lagu pun dia taleh, sucks gila ! aku yeye je belajar sume lagu tu, sekali dia taleh, aku serious rasa nak carut je, haih, sabar sabar, pstu mmng teruk la, jamm 30 minit je, pstu satu lagu pun ta perfect ! lagu senang2 pun taleh gak, aarrgghhh ! geram gila dow, aku ta fhm la, haih, nthla, aku feddup la, bazir masa aku ! bazir duit aku ! bazir tenaga aku !

No comments:

Post a Comment