find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Wednesday, December 23, 2009

last jamm 2009

yaww, smlm jamm, aku rasa tu last aku jamm untuk tahun 2009, hehe, aku jamm ngan band kawan aku, nama band di rahsia kan, sbb ada sbb sbb tertentu, hehe, dulu diorang dah bnyak kali ajak aku jamm sesama, tp aku asyik ta dpt join, so smlm join je la, woohoo ! diorang metal ! walaupun ada terabut sikit tp still metal, haha, diorang lagi better la dari band aku ngan kawan2 aku, hehe, smlm jamm aku main lagu blink 182 - dammit, woohoo ! seronok ! pstu aku main la lagu2 metal sikit2, walaupun aku tatau mcm mana nak main, aku bantai je, pstu aku duduk, tngok je diorang main, best gak, pstu dah last song ni, aku mau main drum, aku try lagu escape the fate - something, haha, first try, woohoo ! best kot ! walaupun beat ada lari skit tp dapat cover, hahaha, thanks kat drummer diorang la sbb aku time duduk tu aku tngok je drummer dia main cmne, hehehe, best la, haha, pstu nak pukul 4 habis jamm, aku pun tnggu bas, perrgghhhh, lama gila, pukul 5 lbeh baru aku dapat bas, dah la lapar, kimek tul, geram er aku, hahaha, tp sabar je la, pstu dapat bas balik rumah mndi solat asar jap pstu makan gila2, haha, menggigil aku, hahahaha, okay la tu je la, bye bye, :D

No comments:

Post a Comment