find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, July 6, 2009

kertas sejarah

''do you wanna dance under the moonlight'' alarm phone aku bebunyi, aku pn ta seda lg, then ibu aku kejut aku, pstu aku seda, pstu aku pndang katil aku yg mmerlukan orng untuk tidur, pstu aku tidur balik, pstu adik aku kejut kan aku, pstu aku bangun balik, pstu aku ambil towel aku, pstu aku g trun, tiba2 aku lupa plak ! aku lupa na ambil berus gigi aku, hahaha, aku pn ambil, pstu aku mndi then siap na g skola, tiba2 da sampai skola, aku pn jalan g tapak perhimpunan yg sbenanya gelanggang basket ball, hahaha, pstu aku pn teringat yg ari ni periksa, hahahaha, aku pn ketakutan, haha, pstu masuk class, periksa berjalan dengan lancar, pstu rehat then msuk class balik, aku pn ta ready lg na jwb kertas sejarah yg menakutkan tu, tngok2 snang la jgak, aku pn berdoa kepada allah agar aku lulus, then aku jawab la kertas sejarah tu, tetiba ada subjektif nya soalan, aku pn tatau na buat apa, aku tertidur, aku pn bermimpi yg aku jd rockstar, aku ngan band kitorang buat konsert, atas stage, tp atas stage skola aku, hahahhaa, pstu tade pnonton lg, hahaha, pstu tetiba kwan aku kejut aku, pstu gelak2, hahaha, aku pn tatau asl, aku pn gelak la, hahaha, pstu tngok2 kena kutip kertas da, hahaha, aku pn kasi la kertas tu kt cigu aku, tatau la cmne result sejarah, mnta2 lulus,

No comments:

Post a Comment