find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, July 6, 2009

bana oh ritziali

haha, ada la satu mamat ni nama dia ritziali tp orng pnggil dia bana, dia ni seorang yg ta conffident or ta percaya kt diri dia, dia lawak and selenga, haha, jap asl aku tulis pasal dia, mcm gay la plak, hahaha, sbenanya td dia ajak aku lepak td, dia da bersemangat da, dia na wifi kt mamak, then aku ckp ''mamak ? mamak mana ?'' then dia kata ''awal maju'' pstu aku gelak la, ''hahaha, mamak tu mana ada wifi'' haha, pstu dia tnya abis kt mana ada ? aku ckp la ''sbelah 7e ada lah, yg kedai melayu tu'' pstu dia da gembira da, pstu aku pn pg la amek air solat, tetiba phone aku berbunyi, aku pn jlan g tngok, pstu bana yg mesej, aku pn tkan la show untuk baca msej tu, tiba-tiba dia ta jd, coz mak dia marah, aku pn gelak, hahahhaha,

No comments:

Post a Comment