find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Tuesday, July 7, 2009

bana oh ritziali 2

haha, bana lg, apalah aku ni, td aku lpak ngan bana, dia tu mmng lawak la, td time lpak2 dia boleh lak na gay boy ngan seth ngan aku skali, hahaha, gay boy yg gurau2 jela, haha, td dia msej aku, dia kata call dia balik, aku call la, then dia angkat, pstu dia ckp, ''weh sbtu ni dia ikut ta ?'', pstu aku tanya la sape ? pstu dia slow ckp zira, dia ikut ta ? pstu aku da gelak da, hahahaha, aku ckp la, ssb tu je ke kau suh aku call kau ? aplah, hahaha, pstu dia ckp la, tadela klau dia na ikut aku na ajak, haha, pstu aku ckp la tatau dia ikut la kot, pstu aku tnya dia esk cmne ? kau jd ta lpak, pstu dia kata aku tatau la aku ada navy esk, hahaha, pstu aku da bengkek er ngan dia an, aku marah la dia kejap, pstu dia kata klau dia jd dia g, pstu aku kata ok, then tetiba ada msej, hahahhaa, bana msej aku, dia kata, we tdi mak ak ad lh ak sje ckp ada navy esk ak jdi, hahahaha, aku da gelak2 hahaha, apalah, hahaha

No comments:

Post a Comment