find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Wednesday, July 8, 2009

bana oh ritziali 3

haha, bana lg skali, na wat cmne da dia lawak, hahaha, td aku, seth, bana, n mmbe aku lpak2, then mmng best la, lawak sume ada, pstu time balik tu, ktorang naik la bas, hahaha, time dlm bas aku, seth , bana, mmng ta btul la, hahaha, seth jd mat rempit sementara dngan melambai prumpuan2 kt bustand tu, hahaha, bana plak cite asyik tersangkut er coz aku ngan seth asyik menyampuk bila dia na citer, hahaha, pstu dlm bas tu mmng lawak la, bana g selit dianya stick drum kt bontot dia, haha, skrang aku tatau cmne na pgang dia nya stick, hahaha, pstu kitorang bergossip, haha, pstu trun bas, time da na smpai umah aku dia kata post la kt blog kau, aku pn teringat tu yg aku na post ni, haha, pstu da mndi sume, ibu aku mnta tlong g kdai beli nasi goreng, haha, aku ajk la bana lpak, aku call dia, pstu dia angkat, pstu aku kata la bana, pstu dia kata ha, hahaha, pstu aku ajk dia lpak, pstu dia jpg dia msej, pstu aku pn ok la, pstu phone aku berbunyi, haha, msej la, bana yg mesej, aku pn tekejut, dia pn na lpak, aku pn ok je, dia pn ok je, then aku klua umah, dia pn da ada kt lua umah, pstu aku call dia, aku ckp la kau ktne, dia kata dia ada kt busstop, aku pn da nmpak dia, dia lambai tngan dia kt aku, aku pn ltak ganggang handphone aku, haha, pstu lpak la ngan dia, aku da order sume ktorang pn duduk, then dia memoyo dpan aku la, kata na anta msej mcm na gaduh kt budak ni, then dia ta jd na anta coz nnti budak tu pnggil bf dia, pstu tetiba dia na anta msej kt budak tu balik yg dia na gaduh ngan bf budak tu, aku da bantai gelak da, hahahahaha, pstu ta jd, coz nnti bf budak tu blasah bana, klau bana cedera dia na lempang budak pmpuan tu, aku da bntai gelak lg skali kali ni smpai sakit pipi aku, hahaha, apalah ta pasal2 pmpuan tu plak dia na lmpang, tp dia bkan wat btol2 pn, dia saja saja je, haha, pstu dia pn tlong la aku anta nasi goreng smpai umah aku, then dia na lpak jap, pstu lpak la dpan umah aku jap, pstu tetiba er, dia ckp la, maci umah sbelah ruggat ooo. hahahaha, pstu dia balik dia gelak2 ahahahaha.

No comments:

Post a Comment