find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, January 24, 2011

something




hyemynameisameer td aku baca blog aku dari tahun 2009 punya tajuk pstu aku tengok gambar2 aku time dulu2 sampai sekarang, pstu aku mcm ada perasaan ni tp aku tatau apa perasaan ni tp aku dapat rasa, haha, lepas baca2 sume aku sedar aku sebenarnya rindu kat keluarga dan kawan2 aku dan dan dan, aduhhh susah aku nak mengaku tp aku rindu sekolah ! haa ! mengaku pun, haha, bila baca balik pstu ingat balik zaman persekolahan dulu mmng best, ada cerita yg aku tak post dlm blog ni pasal sekolah aku ada yg aku post, haha, tp nth la, dulu lepas balik sekolah aku tau nak g have fun je, skate jamming lepak2 bazir masa, tak fikir nak buat homework pun, haha, sekarang ni mcm sume busy tade masa nak have fun aku mcm nth la, haha, so td aku baca aku bersyukur kepada allah dapat kehidupan, keluarga dan kawan2 yg aku ada sekarang ni, thank you allah :D

No comments:

Post a Comment