find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Saturday, November 21, 2009

tidur

wah ! wah ! takut ! takut ! hahaha, mlm smlm amy main guitar aku pstu tali putus, pstu aku mcm yeah ! dan damn ! yeah ! sbb dah putus sbb tali tu mmng nak putus, damn ! sbb amy yg putus kan, aku baru je plan kasi aku putus kan, tp rezeki amy la dapat putus kan, haha, sedih juga, tali putus, haih, pstu cuci kaki tidur, then terbangun, azan subuh dah, pstu aku mcm baring lagi, pstu tertidur pstu jam dah bunyi, pstu aku nak bngun tapi ta bngun2 juga, aku pun off jam tu, sekali aku tertidur, pstu aku mimpi, ada la sorang budak kecil ni, time kitorang lepak rumah ngah dia ngan kekawan dia ada swim and main pistol air, haha, kitorang selalu la juga kacau diorang, yela budak kecil, sekali td aku termimpi, budak tu main guitar aku, pstu dia putus kan satu2 tali, aku mcm weh ! weh ! arrgghhh ! tidak ! pstu budak tu gelak, mmng seram kot, mcm ju on, hahaha, sekali aku terbangun, ibu kejut kan, aku terus gosok gigi cuci muka ambil air sembahyang pstu solat, pstu tnggu firdaus then jogging pstu cerita apa yg berlaku, hahaha, so pengajarannya apa adik adik ? hehe, kalau dah dngar azan tu bngun sembahyang jngan tidur nnti mimpi budak kecil yg mcm ju on tu tp ta putih mcm ju on cabut tali guitar kau, huiii, takut oooo, hahaha, okay laa, nak mndi ni, byee, :)

No comments:

Post a Comment