find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Tuesday, November 10, 2009

exam

td exam akaun, mmng aku blur gila, lupa sume jalan kira, tetiba aku teringat la dua jalan kira, so aku jawab dua soalan ja, tp ta jawab penuh, aduhhh, tu kertas dua la tp, nnti kertas satu kena buat betul2 laa, haih, geram, lepas tu rehat, yeah ! kitorang turun makan, aku makan nasi cmpur mee, skali nasi ja sedap, mee ta habis, pstu beli air mineral and burger special, peerrggghhh ! burger tu sedap kot ! hahaha, makan smbil jalan, smpai la kat depan class aku ta habis makan lagi, pstu aku tngok cikgu apa ada dalam class, alamak ! cikgu sejarah ! cikgu sejarah laa yg marah aku menguap dlm class, pstu aku lepak luar jap kasi habis burger pstu masuk, time masuk dia suh sume lelaki berdiri, sbb sume masuk lmbat, pstu aku mcm aduhhh, hahaha, pstu dia pandang aku, dia suh aku g buang apa yg aku tngah kunyah tu, aku mcm alamak, dala sedap, aku kunyah laju2 pstu aku bukak mulut aku kata dah telan, ta silap aku laa aku kata cmtu, hahaha, pstu dia dah explain sume, dia kasi kitorang duduk, then kertas sejarah di sebarkan, aku mcm aduhhh, aku ta study lagi ni, haih, pstu aku pun bantai jela, haih, minta minta la lulus, hahaha, kertas satu nnti buat betul2 la ni, grrrr, wish me luck jngan ta wish, hahahaha, byeee, :D

No comments:

Post a Comment