find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Wednesday, August 19, 2009

kereta cikgu zuafidah,

tadi time masa 1 klas aku pj, lpas pj, kitorang main lagi basketball, pastu tetiba bola tu da ada kat pompuan2, pstu diorang main bola tu, hahaha, padahal da masa sains ni, main lagi, pstu aku tngok diorang main, aku pn join la, pstu aku nmpak la net bola jaring, tngan aku dah menggeletar na score kat net tu, try try, score 1st2, pstu ta leh lak na score, pstu try lagi, tetiba net yg bertiang tu yg tmpat score tu yg tinggi tu yg besi tu jatuh ngan slow motion, smpai la kat kereta cikgu zuafidah, time jatuh tu, ada lak cikgu yg nmpak, kena marah la aku, pstu aku tngok kereta tu, dah kemek dah, aduhhhh, geram gila, padahal slow je kot jatuh, grrrr, pstu masuk klas, tetiba loceng bnyi lama gila, mkna nyaa latihan bomba la, sume orang kena turun, kena kluar dari klas, pstu time kena turun tu, boleh lak mmbe2 aku cuak kan aku, kata la abis la kau, loceng bunyi sebab tadi kereta cikgu kemek, hahaha, pstu aku da cuak ada, hahaha, smpai kat bawah, aku da cuak, da lama sikit, cigu disiplin aku lak perasan kereta tu kemek, aku dah macam, wtf, pstu dia pnggil uztaz ke ustaz, haha, ta reti eja, pstu tetiba makin lama makin ramai lak yg perasan, aduhhhh, geram gila, pstu da rehat, still ta tenang, dalam klas, aku still ta tenang lagi, time balik tu, aku berani kan diri, thx to fitri and yunus yg teman aku jmpa cikgu zuafidah, pstu aku minta maaf, explain la apa jadi, perrgghhhh, lega sikit, tp, dia kata, nnti saya fikir apa na buat dengan awak ni, aduhhh, jngan cuci kereta dia setahun sudah, aaarrrrggghhhhhh, tolong saya dong, hahaha,

No comments:

Post a Comment