find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Wednesday, August 19, 2009

jamm scene

tadi jamm, lepas je kereta cikgu zuafidah terkemek, aku jamm ngan mmbe2 aku, jamm tadi best kut, mmbe aku yg perempuan ni, amira, gempak siot main drum ! dia rendah diri je, ingat an ta power, smpai kat drum set, power gila, tahap amatuer, tp bagi aku power la, ada class dia main, woohoo ! mmng best la, time ritziali main drum best juga, pstu tetiba, seth ngan ritziali gaduh, sbb ritziali main ta betul, pstu seth marah la, pstu tetiba ritziali terlepas cakap, apa tah tp ada bodoh la, pstu seth geram dia maki balik, tah apa tah tp ada sial, hahaha, dua2 sama je, apalah, pstu ritziali campak stick, dia bangun dari kerusi, dia buka pintu dia belah, pstu aku suruh seth minta maaf, dia macam malu malu, pstu sume mmbe2 suh dia g kejar ritziali, suh minta maaf, tp dia batu kepala gak, pstu tetiba ritziali ada balik, tp duduk luar studio, dia ada balik sbb taleh kluar dari tmpat jamm, ta silap aku lah, sbb pntu kena kunci, hahahaha, so dia duduk luar je, pstu mmbe2 sume pujuk dia, tp seth ta, haha, dia merajuk, pstu abng bob da balik, dia buka pintu, pstu ritziali trus blah, kiotrang sume pakai kasut, pstu bayar, pstu cari ritziali, tngok2 dia ada kat bus stop lagi, aku pn suh seth g minta maaf kat ritziali, tp seth mcm malu lagi sbb bengkek, pstu aku pn lari g bus stop, aku saja lundih kan sluar, pstu smpai kat ritziali sluar aku tertanggal la konon konon, haha, ingat an dia na gelak, tp ta, ma ci ma ci yg kat bus stop tu yg gelak2 pstu tngok je, mntang2 aku seksi, hahaha, apalah, pstu aku pn cakap2 la ngan dia, pstu aku malas na taip lagi, haha, smpai sini jela, hahaha, :p

No comments:

Post a Comment