find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Friday, June 17, 2011

go skateboarding day 2011

AAARRGGHHHH ! aku kalah teruk ! hahaha, trick2 senang pun aku taleh buat sbb nervous, haha, kena buang perasaan nervous ni, tp overall skate day memang best, walaupun kalah dapat kfc free and ada lagi barang2 dari vans, so skate day start mcm ni, aku, amin, ammar, ngan gee, dari rumah kitorang g klcc, pstu jmpa sume, pstu kitorang ride dari klcc g pavilion, pergh ! best gila ! kitorang pecut kereta kot ! hahaha, smpai pavilion, tengok2 ramai gila skaters, sume lepak2 jap, dlm bape minit kitorang ramai2 ride dari pavilion smpai times square, seriously best ! hahaha, pstu smpai times square aku patah balik g sungei wang sbb nak jmpa me special girl friend, lama tak jmpa dia, makin lawa dia, haha, pstu kitorang pun jalan la g times square, pstu aku ngan kawan2 aku skate jap, adik aku ngan bf dia lepak ngan aziera(sgf) pstu comp start, aku kalah teruk, pstu aku benci gila, tp dapat barang2 free aku mcm okay sikit, tp bengang lagi, haha, pstu skate kejap then lepak ngan aziera pstu kitorang g makan jap then jmpa amy pstu balik, alhamdulillah sumenya okay :)

No comments:

Post a Comment