find me

myspace : http://www.myspace.com/113818817
facebook : ameer dzulkifli

Monday, January 4, 2010

new year 2010 haritu

yaww, hee, haritu aku celebrate new year 2010 kat depan rumah, haha, best juga, first2 tasha jiran aku msej aku, tnya bila mau lepak, aku mana ada kdt, da bape bulan ta topup, haha, so sesiapa yg msej dia aku ta reply so sorry yaww, pstu aku called ritziali, tnya bila mau lepak, dia gtau dia tngah makan, pstu dia gtau lepas dia makan pun boleh, aku mcm, errr, awal sngat tu, pukul 10 ke 11 la kita lepak, pstu aku lupa apa berlaku, aku called dia, pstu kitorang g makan jap, pstu lepak depan rumah aku, pstu main guitar, pstu aku minta tolong amy msej tasha, sbb aku kan tade kdt, pstu aku lepak luar ngan ritziali, pstu kitorang main guitar, pstu ritziali tnya mana tasha, aku gtau aku tatau, pstu aku masuk jap, tngok2 amy ta msej, dia suh aku panggil je sebab rumah sebelah ja, haha, tp aku segan ooo, parents dia ada, hehe, pstu aku call ikut num rumah, hee, dia pun okay, kitorang pun lepak depan rumah aku, tp bnyak nyamuk, mnyirap aku, haha, pstu kitorang lepak kat rumah aku kat luar la tp, tp still situ lagi best, sbb ta bnyak nyamuk, pstu kitorang pun main guitar, pstu tiba tiba ! ada nyamuk, perrgghhhh ! aku ambil shieldtox pstu aku spray, haha, pstu lagi bape minit nak dekat pukul 0000 untuk new year 2010, kitorang pun keluar la, nak tngok bunga api, haha, lari ta tentu pasal, tngah2 happy ni, tiba tiba ada rempit lepak kat busstop, aku mcm, errr, jln tmpat lain la, sbb jiran aku perempuan, aku tana la dia kena kacau ke apa nnti, hee, pstu bunga api dah bnyak kali dah meletup, kitorang pun mcm, alamak, cmne ni, nak tngok tp ada rempit, pstu kitorang pun lalu jela, pstu tngok bunga api, woohoo ! pstu time tngah tngok tu, ritziali gtau la tade orang ke nak msej happy new year kat dia, hahaha, dia bengkek je, pstu dia suh tasha hantar msej kat dia, tp tasha tana, buat apa, bazir kdt je, dah la sebelah2 je, nak msej2 pula, haha, padahal td aku pun sama minta tolong amy msej tasha ajak lepak, hahaha, apalah, pstu tidak lama kemudian, ritziali punya handphone berbunyi menunjukkan ada msej, woohoo ! ada orang wish ! gila cool ! tp dia tatau siapa sbb dia tatau tu num siapa, hahaha, pstu ada lagi yg wish, tp dia tatau siapa juga, hahahaha, pstu tasha pun ada msej gak, pstu aku pun pelik laaa, alamak, aku tade ke orang msej, pstu aku check phone aku, tngok2 phone aku ta detect sim card la, haha, pstu aku on la phone aku, pstu ada la juga orang wish ! woohoo ! thanks ya'll yg wish, hee, pstu kitorang pun jalan2 ingin pulang ke rumah aku, pstu terserempak ngan firdaus, haha, pstu ajak dia lepak, tp dia mau lepak ngan member2 dia, so kitorang ta kisah la, haha, pstu kitorang pun lepak la kat rumah aku, main guitar, cerita2, tnya azam masing, hehe, azam diorang aku lupa la, yg aku ingat na lulus SPM ngan cemerlang nak lulus PMR ngan cemerlang, haha, ta silap aku la, pstu aku punya azam, hehe, aku punya azam untuk ada azam, woohoo ! pstu cerita2 tiba2 firdaus datang, dia pun tetiba gtau azam dia sekali, dia nak try berhenti merokok, haha, bagus la tu, pstu tangkap gambar pesume, pstu lepak2 aku keluar ngan ritziali jap, lepak kat tngah2 jalan, haha, duduk kat situ, tasha ngan firdaus ada kat rumah aku, kitorang kat luar rumah aku, lepak2 cerita2, haha, aku suka oo lepak ngan ritziali ni, dia kelakar la, dramatik sungguh, haha, tu yg best tu, hahahaha, pstu ritziali kena balik dah, pstu tinggal la aku tasha and firdaus, hee, lepak2 cerita2 la, haha, pstu dah pukul bape tah, firdaus takut nak balik, sbb jalan nak g rumah dia menakutkan, ahaha, pstu lepak la smpai pukul 5 pagi, tiba tiba firdaus nampak member dia, dia pun balik ngan member dia, aku pun masuk rumah, cuci kaki pesume, pstu on ym jap, haha, chat ngan seth, haha, pstu aku off aku solat subuh then tidur, haha, penat oooo, hee, :D

No comments:

Post a Comment